نوشته شده توسط : maryam

مراکز خرید استانبول

 

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول در سمت آسیایی استانبول در منطقه پر رفت و آمد آتا شهیر، از مغازه های مارک های ترکی و بین المللی در یک فضای منحصر به فرد واقع شده است.این مرکز خرید که برای کره شیشه ای غول پیکر شناخته شده است و یکی از نمادین ترین مکان های بازدید در شهر است، با فروشگاه هایی در پنج طبقه گسترش یافته اند.در تور استانبول 95 حتما از اینجا خرید کنید.

پالادیوم در استانبول با نزدیک به ۲۳۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار هزینه در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است و شاهکاری مدرن و نفیس است که ۱۹۰ فروشگاه موجود در این مرکز خرید آن را به یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول تبدیل نموده است .مهمانان تور استانبول در اینجا میتوانند در نمایشگاه برند های مختلف مانند حدس، مایکل Kors، تامی Hilfiger، زارا و پیر کاردین و یا فروشگاه های مارک هایی مانند آدیداس و شکاف گشت و گذار کنند و خرید نمایند.محیط پالادیوم بسیار خانواده پسند است و سالن تئاتر آن، کافه ها و رستوران های عظیم مکانی منحصر به فرد برای خرید و تفریح در تور استانبول تعطیلات تابستان 95 است.

 

 

 

 

مرکز خرید توریم استانبول واقع در منطقه اسن پورت استانبول در سال ۲۰۰۸ شروع به ساخت و در پاییز ۲۰۱۰ توسط نمایندگان دولت ، از جمله رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه افتتاح شد.این مرکز خرید دارای بزرگترین مرکز تفریحی ترکیه است که با سرمایه گذاری بالغ بر۲۰ میلیون یورو  ساخته شده است.  این مرکز خرید دارای برج گردشی لوناپارک به ارتفاع ۲۷ متر است .

در مرکزخرید توریم استانبول ، در تور لحظه آخری استانبول ، اسنو پارک یا پارک برفی با تمام امکانات برای ورزشهای زمستانی از جمله اسکی ، صعود به کوه (داغ دیرمانیشی) ،۳ سکوی پرتاب به ارتفاع ۷۰ متر (اسنوپارک پارکورو) و مرکز آموزش اسکی و مرکز بازیهای برفی وجود دارد . این مرکز خرید بیش از ۱ میلیون بازدیدکننده در هر ماه در تور استانبول دارد و در حدود ۲۰۰۰ شغل ایجاد کرده است. مرکز خرید توریم همچنین دارای پارکینگ ، اینترنت بی سیم ، اتاق پزشکی ، آمبولانس ، اتاق کودک  و فضای باز برای فعالیت های فرهنگی و هنری و سرگرمی در تور استانبول تعطیلات تیر 95 می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول , مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول به شمار می رود که در سال 2003 در منطقه سلطان احمد بنا گردید ، این هتل در بافت قدیمی شهر استانبول قرار دارد و گردشگران تور استانبول می توانند با چند دقیقه پیاده روی به مکان های زیبا و تاریخی مثل مسجد آبی، کلیسای سانتا صوفیا، موزه باستان شناسی، موزه ترکی و ... بروند. اين هتل به تازگی نوسازی گردیده و شامل 40 اتاق مي باشد، اتاق هایی با امکاناتی برای معلولین در تور استانبول تیر 95 نیز تعبیه شده است. این هتل همچنین تا فرودگاه آتاترک حدود 15 کیلومتر و تا ایستگاه تروما 300 متر فاصله دارد.

هتل سانتا صوفیا استانبول شامل امکاناتی نظیر : رستوران ، پذیرش شبانه روزی، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ،آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان ، تهویه، بار،گرمایش، منطقه بدون سیگار،  خانه داری،لباسشویی ،خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل، سرویس نگهداری کودکان در تور استانبول تابستان 95 می باشد.

هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سانتا صوفیا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول به محدوده منطقه تقسیم نزدیک می باشد و در ناحیه نشان تاشی واقع شده است . منطقه نشان تاشی شهر زیبای استانبول از جمله بخش های قدیمی و تاریخی شهر محسوب می شود . منطقه نشان تاشی از بخش لوکس و با قیمت بالای استانبول به شمار می رود . و  بوتیک ها با برند های معروف و با نرخ های زیاد و مشهور مانند: گوچی ، لویی ویتان ، شانل و دیگر مارکهای معروف در این خیابان نشان تاشی استانبول شعبه های فروش دارند. رستوران و کافه در منطقه نشان تاشی زیاد می باشد که گردشگران تور استانبول فروردین 95 در هنگام خرید و یا بعد از خرید در مرکز خرید نشان تاشی شهر تور استانبول تعطیلات فروردین 95 از رستورانها و کافه ها استفاده و استراحت نمایید.


مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

در سال 2005 در پانزدهم اکتبر مرکز خرید جواهر استانبول تاسیس شد. با مدیریت هلدینگ جواهر مرکز خرید جواهر استانبول ساخته شد . مرکز خرید جواهر استانبول توسط شرکت طراحی و معماری امریکایی مینورو انجام گرفته است. در منطقه شیشلی استانبولمرکز خرید جواهر استانبول قرار گرفته است، یکی از بزرگترین مرکز خرید در اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ در دنیا است و در برای مسافران و گردشگران تور استانبول بهار 95 جذابیت خاصی دارد. در مرکز خرید جواهر استانبول تقریبا همه مایحتاج خود را می توانید خریداری کنید. در این مرکز خرید اکثر برندهای معروف بین المللی مانند : ماسیمو دوتی , آدیداس , اسپریت , لیوایز , بنتون و... وجود دارد و می توانید با مترو استانبول که از مرکز شهر تور استانبول تعطیلات بهار 95 شروع می شود استفاده کنید و در دومین ایستگاه پیاده شوید که در زیر زمین مرکز خرید جواهر استانبول خروجی مترو است و در دسترس می باشد. مرکز خرید جواهر استانبول با معماری جذاب و شیک و راهرو دیدنی , مجهز به سیستم روشنایی بسیار عالی  و تهویه هوای مدرن , امنیت بسیار بالا و نظافت , مسافران و گردشگران تور استانبول به این مرکز خرید جذب شده اند. مرکز خرید جواهر استانبول به اندازه ای بزرگ می باشد که دارای شهر بازی سر پوشیده و پیشرفته است, و در طبقه ای ویژه انواع غذاهای لذیذ از قسمتهای مختلف دنیا , فیلم های روز دنیا به نمایش گذاشته می باشد و مرکز خرید جواهر استانبول مقام اول را از نظر مساحت و دارا بودن تفریحات در ترکیه متعلق به خود کرده است.

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

 

 


مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول در خیابان لونت در یکی از برجهای معروف استانبول قرار گرفته است. نام مرکز خرید کانیون استانبول از شکل ظاهری اش گرفته شده است و مرکز خرید کانیون استانبول دارای چهار طبقه و 160 فروشگاه و مغازه , سالن ورزشی و سینما, آرایشگاه برای رفاه گردشگران و بازدیدکنندگان تور استانبول فروردین 95 مهیا کرده است. مرکز خرید کانیون استانبول در ساعتهای 10 صبح تا ساعت 10 شب در مدت زمان شبانه روز برای بازدیدکنندگان و مسافران تور استانبول فروردین 95 باز است . مرکز خرید کانیون استانبول با تنوع کالاها و اجناس توانسته در جذب بازدیدکنندگان موفق باشد. 

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

 


مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک استانبول از جذابترین مراکز خرید دنیا می باشد که دارای مساحتی زیاد در سال 1994 در ماه مارس تاسیس شد که از شلوغترین مراکز خرید استانبول می باشد ، مرکز خرید آک استانبول دارای  32 کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه می باشد. مرکز خرید آک استانبول در ناحیه اتیلر تور استانبول بهار 95 با مساحت 180 هزار متر مربع در فضایی سرپوشیده تاسیس شده است. در مرکز خرید آک استانبول دو آسانسور پانارومیک و  پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای آسایش و رفاه عموم مردم و مسافران تور استانبول تعطیلات بهار 95 ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول در اکثر روزها در ساعت 10 صبح تا 10 شب برای بازدیدکنندگان و خریداران باز می باشد و آماده ارائه خدمات می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلر استانبول

مرکز خرید آک استانبول

 مرکز خرید آک استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید زورلو استانبول

مجتمع چند منظوره زورلو در سال 2013 در منطقه سیسلی، در قسمت اروپایی استانبول ساخته شده است. این مرکز در محل تقاطع خیابان بیوکدر و پل بسفر قرار دارد و بزرگ ترین مرکز هنرهای نمایشی و اولین فروشگاه اپل در این مرکز قرار دارد. مرکز زورلو از 4 برج تشکیل شده که  مراکز هنری مدرن، مرکز خرید، هتل ۵ ستاره رافلز، ادارات، خانه های زیبا ، تئاتر و سینما در آن قرار دارد.  انواع شرکت ها و برندهای لوکس مثل بولگاری، دیور، بربری، ولنتینو، بیمن و ... در این مرکز خرید شعبه دارند.در تور استانبول نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

بزرگ ترین فروشگاه بیمن در این مرکز خرید بیش از 10000 متر مربع مساحت دارد و لباس ها و اجناس فشن و امروزی در آن به فروش می رسد. این مرکز خرید بیش از 200 مغازه و 40 کافه و رستوران دارد و در رستوران "مورینی" آن انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای خوشمزه سرو می شود که مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند از پس از خرید از طعم دلچسب این غذاها لذت برند.

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید مار مارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در زمینی به مساحت 375 هزار متر مربع در قلب منطقه باکرکوی استانبول در سال 2011 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید شیک و مدرن 300 مارک ملی و بین المللی را ارائه می دهد.در تور استانبول نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. برندهای معروف زارا ، ماسیمو دوتی ، اسپنسر ، مارکس ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه هستند . در مرکز خرید مارمارا فروم انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم  آرایشی و بهداشتی  و … به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت دارد. برای صرف غذا و استراحت نیز یک طبقه مخصوص اختصاص داده شده است که رستوران و فست فود این مجموعه در آن طبقه وجود دارد که از تراس بزرگ آن می توانید نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید. از دیگر امکانات مرکز خرید مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … اشاره کرد . این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران تور استانبول نوروز 95 باز و آماده ارایه خدمات می باشد.

 

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول لحظه آخری

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید مار مارا فروم استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل یک هتل نوساز می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد . در معماری این هتل بیشتر از سبک عثمانی استفاده شده است استفاده از خوردنی‌های بومی و تازه ، میوه‌ ها و آب‌میوه‌های طبیعی در شهرت صبحانه‌ این هتل نقش اساسی داشته‌ است . اتاق‌های هتل با نام های همسران سلاطین عثمانی نام گذاری شده اند .

هتل سلطانیه استانبول

 هتل سلطانیه استانبول

امکانات اتاق ها : تلویزیون ماهواره‌ای ، تهویه‌ی مطبوع ، سشوار، خط تلفن ، گاوصندوق ، اتو و گرمایش مرکزی می باشند . از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول می توان به : سالن کنفرانس ، سالن ورزش ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ رایگان ، سوییت ، سرو غذا در اتاق ، کرایه دوچرخه ، امکانات برای معلولین ،استخر و غیره می باشد .

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی و خدمات تور ها نیز می باشد و مسافران محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند در صورت اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند .

 


هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل در نیمه اروپایی استانبول قرار گرفته و به تنگه بسفر مشرف است . اتاق های مجلل هتل ، چشم انداز تماشایی به باغ و تنگه بسفر داشته و به سبک و هنر ترکی طراحی شده اند . از ویژگی اتاق ها برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به پنجره های بزرگ ، محل نشیمن جداگانه ، پرده های ضخیم و حمام مرمری اشاره کرد . این هتل دارای 15 سوئیت ، 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق executive و 431 اتاق استاندارد می باشد .

 هتل هیلتون استانبول

در این هتل انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها سرو می شود . همزمان با صرف عصرانه اجرای زنده پیانو در لابی هتل نیز صورت می گیرد .

هتل هیلتون استانبول

یکی از امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول مرکز 24 ساعته سلامتی هتل می باشد که شامل کلاس های اروبیک ، تنیس و اسکواش می باشد . امکانات دیگر برای مسافران تور لحظه آخری استانبول که شامل : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، صندوق امانات ، فضای سبز ، خشکشویی و اتوشویی ، زمین تنیس ، سالن فیتنس ، سان آرایشی ، استخر کودکان ، استخر روباز ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، سالن کنفرانس ، رستوران . این هتل همچنین دارای حمام ترکی می باشد که با کاشی های سفید وآبی تزئین شده که 2 اتاق سونا ، 2 اتاق بخار و ماساژ درمانی نیز در آن قرار دارد .

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

دسترسی این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 دقیقه می باشد و مسافران تور لحظه آخری استانبول می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل سورملی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول است که بخاطر قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تجاری استانبول بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این هتل دارای 205 اتاق میباشد.تمام اتاق ها دارای خط مستقیم تلفن ،یخچال ، مبل ، فرش ، سرویس بهداشتی ، حمام ، وان ، سشوار و ... میباشد.این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول خدماتی هچون استخر ، سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سونا ، سالن ورزش و ... را ارائه میدهد . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است که مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی داردو مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مراکز خرید استانبول

 فروشگاه موهلیس استانبول

از فروشگاه های معروف بازار استانبول می توان به فروشگاه موهلیس استانبول اشاره کرد که شهرت بسیار زیادی را در استانبول دارد و هر ساله توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می کند. ابزار و وسایل این فروشگاه از کشور ازبکستان تهیه می شود که شامل وسایلی مانند کمد لباس، تخت خواب،  آویزهای دیواری و ... می باشد.در تور استانبول بهمن 94 از این فروشگاه خرید کنید. همچنین در این بازار انواع پارچه ها به خصوص پارچه کتان ناب همراه با ابریشم درست شده است، به جز پارچه های ملون ، گلیم هایی با طرح و نقشی بی نهایت زیبا , فرش های بسیار نفیس , و بعضی از عتیقه های زمان عثمانی که از طلا می باشند در این بازار برای خرید گردشگران تور استانبول تعطیلات دی 94 موجود می باشد.

 

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در زمینی به مساحت 375 هزار متر مربع در قلب منطقه باکرکوی استانبول در سال 2011 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید شیک و مدرن 300 مارک ملی و بین المللی را ارائه می دهد. برندهای معروف زارا ، ماسیمو دوتی ، اسپنسر ، مارکس ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه هستند .برای مسافران تور استانبول 95 در مرکز خرید مارمارا فروم انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم  آرایشی و بهداشتی  و … برای گردشگران تور استانبول به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت دارد. برای صرف غذا و استراحت نیز یک طبقه مخصوص اختصاص داده شده است که رستوران و فست فود این مجموعه در آن طبقه وجود دارد که از تراس بزرگ آن می توانید در تور استانبول تعطیلات عید 95 نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید. از دیگر امکانات مرکز خرید مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … اشاره کرد . این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران تور استانبول باز و آماده ارایه خدمات می باشد.

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول , مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری استانبول

 خلیج شاخ طلایی استانبول

خلیج شاخ طلایی استانبول یکی از بی نظیر ترین و قشنگ ترین لنگر گاه های طبیعی در دنیا می باشد که بخش آسیایی استانبول را از بخش اروپایی آن جدا می کند. خلیج شاخ طلایی شکلی شیپور مانند دارد از این جهت به خلیج شیپوری معروف می باشد این خلیج از جمله مکان های جذاب و تفریحی و از جاذبه های گردشگری تور استانبول به شمار می رود. خلیج شاخ طلایی سابقه تاریخی دارد که قدمت آن به دوران امپراطوری بیزانس و عثمانی می رسد ؛ در آن زمان از این منطقه به عنوان مرکزی جهت تجمع کشتی های تجاری و کشتی های نیروی دریایی استفاده می کردند . دیدار از این خلیج در تور استانبول 95 خالی از لطف نیست.در واقع این خلیج مدخلی است که با دربای مرمره تشکیل یک شبه جزیره را می دهد . در حاشیه این خلیج زیبا شما می توانید نظاره گر مناظر زیبا و منحصر به فرد خلیج , خصوصا در هنگام غروب آفتاب باشید تماشای این خلیج زیبا سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برای شما در تور استانبول نوروز 95 به ارمغان می آورد .

 

ساحل ریوا استانبول یکی از سواحل پر رفت و آمد در 40 کیلومتری استانبول است و به فانوس دریایی اندولس و سیله که یک دهکده گردشگری می باشد بسیار نزدیک بوده و در واقع جزئی از سواحل دریای سیاه می باشد.ساحل ریوا استانبول بخاطر سواحل شنی وسیع آن،رودخانه های جاری و جنگلهای زیبایش در تور لحظه آخری استانبول  مشهور است. این ساحل امروزه یکی ازمناطق توریستی استانبول است که قدم زدن در آن آرامش خاصی به انسان می دهد.می توان در تور استانبول نوروز 95 در قسمت امن ساحل به شنا و سایر ورزشهای آبی پرداخت و یا از بقایای قلعه ریوا عکس های زیبا گرفت.در ساحل ریوا استانبول، چند رستوران کوچک ساخته شده که گردشگران تور استانبول می توانند از آن استفاده کنند و یک پیک نیک خاطره انگیز داشته باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول در میدان معروف، پر رفت و آمد و جذاب تقسیم واقع گردیده است و نزدیک به ناحیه سنتی بیلو می باشد که به دلیل داشتن فعالیت های فرهنگی مانند: برگزاری اپرا، کنسرتها، تئاتر و نمایشگاهها به شهرت فراوان رسیده است. این هتل تور استانبول امکانات رفاهی متنوع و رفاهی شیک را به همراه دکوراسیونی از شخصیتهای کارتونی معروف برای میهمانان تور استانبول طراحی کرده است . این شخصیت های کارتونی سراسر قسمت های عمومی هتل را تزئین کرده اند .در طبقه آخر رستوران شیشه ای The Moon ، با دیوارهای شیشه ای، سقف شیشه ای و حتی یک آسانسور شیشه با چشم اندازیی زیبا قرار گرفته که با  تراس پذیرایی خود، آماده ارائه خدمات و پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور استانبول نوروز 95  میباشد.در این هتل صرافی هم وجود دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. در اتاق های هتل کارتون استانبول همان گونه که از اسمش پیداست دیوارهای اتاق ها با تصاویر و تابلو های انیمیششن های بی نظیر تزئین شده اند.در تور استانبول تعطیلات زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. اتاق ها راحت و مدرن هستند و امکانات خوبی مانند : تلویزیون های Wi-Fi ,کانال های ماهواره ای رایگان, تهویه مطبوع , حمام مدرن با دوش ,تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار، سیستم اطفاء حریق، گاوصندوق دیجیتال و سیستم پخش موسیقی را برای پذیرایی از مهمانان هتل اماده کرده اند همچنین یک مرکز جکوزی برای آرامش و تمدد اعصاب نیز برای گردشگران تور استانبول 95  فراهم گردیده است.

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کارتون استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از 11 طبقه و 270 اتاق تشکیل شده است این هتل در بهترین قسمت استانبول، در در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است . این هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد از این رو دسترسی به این مناطق را برای مسافران تور استانبول آسان نموده است. این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی می باشند. این هتل اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل مارتی استانبول در تور استانبول زمستان 94 می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، آسانسور، 4 اتاق جلسه، صبحانه بوفه، رستوران، کافی شاپ، روزنامه رایگان در لابی، لاندری، نگهداری از کودکان، خدمات ازدواج و .... اشاره کرد.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول است که بخاطر قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تجاری استانبول بسیار مورد توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول قرار گرفته است.این هتل دارای 205 اتاق میباشد.تمام اتاق ها دارای خط مستقیم تلفن ،یخچال ، مبل ، فرش ، سرویس بهداشتی ، حمام ، وان ، سشوار و ... میباشد.این هتل خدماتی هچون استخر ، سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سونا ، سالن ورزش و ... را ارائه میدهد . 

 


 هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول  

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و متناسب برای مسافرین تور لحظه آخری استانبولاست.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 مطالب مرتبط:

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر از جمله هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس شهر استانبول و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول می باشد. این هتل در ماه می سال 2013 در منطقه ای به نام بشیکتاش، ساحل اروپایی تنگه بسفر ، در نزدیکی کاخ دلمه باغچه بنا گردیده است . این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید و پاساژهای خوب استانبول قرار دارد و تنها با 5 دقیقه رانندگی می توان به همه این مراکز خرید دسترسی پیدا کرد. هتل شانگری لا بسفر دارای 186 اتاق است. این هتل بزرگترین اتاق ها را در بین هتل های استانبول دارا می باشد و بسیاری از آن ها چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر را دارند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، حمام مرمر، دمپایی، سشوار، حوله، تلفن، مینی بار، کتری برقی، قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا میدان تکسیم 2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 27 کیلومتر می باشد.

این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول خدماتی همچون باشگاه، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان، آسانسور، فروشگاه، رستوران، بار، سیستم گرمایشی، سویت مخصوص تازه عروس ها، سالن آرایش و زیبایی، مرکز بیزنس، فکس، کپی و ... را دارا میباشد.

 


هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول هتلی 5 ستاره است که در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر و بسیار مورد توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید فقط 500 کیلومتر میباشد و به کسانی که قصد خرید کردن در استانبول را دارند این هتل پیشنهاد میشود.

این هتل دارای 194 اتاق میباشد . از امکانات این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار ، سونا ، استخر سرپوشیده ، جکوزی ، بدنسازی ، سولاریوم ، صرافی ، اتوموبیل کرایه ای و... میتوان اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط :

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 Atakoy Hotel

 هتل شرایتون از هتل های 5 ستاره استانبول است.و به فرودگاه آتاتورک بسیار نزدیک است.این هتل از چشم انداز خیره کننده دریای مرمره برخوردار است.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول خدماتی همچون استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، بازی تنیس ، باشگاه ورزشی ، سونا ، جکوزی ، ماساژ درمانی ، تنیس ، رستوران با غذاهای بومی ، تریا را ارائه میدهد. مراکز تجاری گالریا و کاروس ، در نزدیکی هتل میباشد.


هتل اترنو Eterno Hotel

این هتل جزء هتل های 5 ستاره میباشد.این هتل شامل 63 اتاق مجهز میباشد. هتل موقعیت دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول دارای خدماتی همچون نگهداری از اطفال ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، خانه داری اشاره کرد.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول شامل امکاناتی از قبیل رستوران ، روزنامه ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، باغ ، تهویه ، بار ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار میباشد...در صورت درخواست مسافرين تور لحظه آخری استانبول ، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.


هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

هتلی 5 ستاره است که در منطقه توپکاپی  واقع شده و فاصله این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر میباشد.این هتل دارای 250 اتاق میباشد.اتاقهای هتل 2 تخته میباشد و شامل سوییت و اتاق خانوادگی نیز میباشد.اتاقها شامل تلویزیون ال سی دی ، تلفن ، ماهواره ، مینی بار ، حمام ، سشوار ، صندوق امانات ، گاو صندوق ، یخچال ، سیستم تهویه مطبوع میباشد.از امکانات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به جكوزي ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي ، فضاي سبز،پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد،گشت درون شهري و برون شهري ،  تاكسي سرويس لاندري

سالن ورزشي ،صندوق امانات اختصاصي ، فروشگاه و غرفه ،ترانسفر رايگان فرودگاه ،گيم نت ،چايخانه سنتي ،چايخانه در بام هتل ،زمين تنيس بيليارد و ... 

 

 

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل کروانسرای استانبول

هتل کروانسرای استانبول در میدان تقسیم واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. هتل کروانسرای مجموعا 66 اتاق و سوییت دارد. این هتل به اینترنت وای فای تجهیز شده است. فاصله فرودگاه آتاتورک با هتل کروانسرای 16 کیلومتر است. رستوران این هتل ظرفیت با ظرفیت 150 نفر ساخته شده است. مراکز خرید و اماکن تفریحی در نزدیکی این هتل واقع شده است. ایستگاه مترو و اتوبوس و همچنین تراموا در نزدیکی این هتل قرار دارد. همچنین این هتل به خیابان استقلال نزدیک است. موقعیت مناسب این هتل باعث جذب مسافران تور استانبول گردیده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24ساعته، پارکینگ، سالن تلویزیون، صرافی، گاوصندوق، باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام ترکی و بخار، اینترنت وایرلس، خدمات خانه داری، کافی شاپ، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اتاق جلسه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سرویس نگهداری از کودکان و... می باشد.

 

 

تصویر هتل کروانسرای استانبول

تصویر هتل کروانسرای استانبول

تصویر هتل کروانسرای استانبول

تصویر تریا هتل کروانسرای استانبول

تصویر هتل کروانسرای استانبول

تصویر لابی هتل کروانسرای استانبول

تصویر هتل کروانسرای استانبول

تصویر رستوران هتل کروانسرای استانبول

تصویر هتل کروانسرای استانبول

تصویر اتاق هتل کروانسرای استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کروانسرای استانبول ترکیه,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بلیط استانبول

پرواز استانبول تهران یکی از پر تردد ترین مسیر های پروازی به شمار می رود که روزانه با بیش از 8 پرواز از تهران با ایرلاین های داخلی مانند ماهان ، آسمان و ایرلاین های خارجی ترکیش ، اطلس جت ، پگاسوس انجام می شود.

استانبول دارای دو فرودگاه بین‌المللی آتاترك در منطقه يشيلكوي و 24 كيلومتري و صبیحه (سابیها) در ۴۵ کیلومتری شرقی اروپایی می باشد.

بلیط استانبول با پرواز ماهان

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ماهان روزانه با دو پرواز در ساعات رفت 07:00 و 18:00 و ساعات برگشت 10:15 و 21:25 فرودگاه آتاتورک

بلیط استانبول با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه ، جمعه ساعت رفت: 22:30 و ساعت برگشت 01:50 بامداد فرودگاه آتاتورک

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای یکشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه ساعت رفت 17:00 ساعت برگشت 21:40 فرودگاه سابیها

بلیط استانبول با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه ساعت رفت 07:45 و ساعت برگشت 11:45 فرودگاه آتاتورک

بلیط استانبول پرواز اطلس جت

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز اطلس جت هر روز هفته ساعت رفت 05:30 و ساعت برگشت 23:30 (فرودگاه آتاتورک) ایرلاین ترکیه

بلیط استانبول با پرواز پگاسوس

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز پگاسوس هر روز هفته ساعت رفت 04:35 و ساعت برگشت 23:05 (فرودگاه سابیها) ایرلاین ترکیه

بلیط استانبول با پرواز ترکیش

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ترکیش هر روز هفته با چهار پرواز رفت و برگشت ، فرودگاه آتاتورک و سابیها

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی

875

تهران

استانبول

دوشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

دوشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

دوشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

دوشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

دوشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

سه شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

سه شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

سه شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

سه شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

سه شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

سه شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

16:45

18:30

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

جمعه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

جمعه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

جمعه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

جمعه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

جمعه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

جمعه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

جمعه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

یکشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

یکشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

یکشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

یکشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

یکشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

یکشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

 

  

 

مسیر تهران استانبول

 


 


بلیط ازمیر

فرودگاه عدنان مندس در 7000 کیلومتری ازمیر واقع شده است و فاصله هوایی تهران تا ازمیر 2174 کیلومتر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز ۶ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین اطلس جت 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز ۸ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین لوفت هانزا 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین لوفت هانزا و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرانکفورت ، فرودگاه مونیخ ، فرودگاه ازمیر می باشد.

 

 

مسیر تهران ازمیر

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بلیط استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل اورینت مینتور استانبول در مرکز شهر استانبول واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره استانبول می باشد. اکثر مناطق تاریخی استانبول در مجاورت هتل اورینت مینتور قرار گرفته اند. این هتل به اینترنت وای فای رایگان تجهیز شده است. هتل اورینت مینتور در مجموع شامل 43 اتاق برای ارائه خدمت به مسافران تور استانبول می باشد. در این هتل صبحانه به  صورت بوفه سرو می شود. همچنین بازار بزرگ استانبول در فاصله چند قدمی از این هتل واقع شده است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، گاوصندوق، آسانسور، سیستم گرمایش،مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی، صبحانه در اتاق، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، خدمات خانه داری، سرویس کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و... می باشد. 

 

 

تصویر هتل اورینت مینتور استانبول

تصویر هتل اورینت مینتور استانبول

تصویر لابی هتل اورینت مینتور استانبول

تصویر لابی هتل اورینت مینتور استانبول

تصویر رستوران هتل اورینت مینتور استانبول

تصویر رستوران هتل اورینت مینتور استانبول

تصویر اتاق هتل اورینت مینتور استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورینت مینتور استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آستین استانبول در مرکز شهر و در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است. این هتل در رده هتل های 3 ستاره استانبول قرار دارد. در روبروی هتل دریای مرمره قرار گرفته است. در فاصله 10 دقیقه ای از هتل مسجد صوفیا واقع شده است. همچنین فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر با هتل آستین فاصله دارد. در این هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. باشگاه سوارکاری در 2 کیلومتری هتل قرار گرفته است.هتل آستین استانبول آماده ارائه خدمت به مسافران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 2شبانه روزی، گاوصندوق، خشکشویی، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، بار، سیستم گرمایش، مجهز به سیستم تهویه، خدمات خانه داری، اتوکشی، سرویس کرایه ماشین، اینترنت وایرلس، صرافی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آستین استانبول

تصویر هتل آستین استانبول

تصویر رستوران هتل آستین استانبول

تصویر اتاق هتل آستین استانبول

تصویر اتاق هتل آستین استانبول

تصویر اتاق هتل آستین استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره آستین استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس 29 استانبول از بهترین رستوران های ترکیه می باشد. چون منظره فوق العاده ای از تنگه بسفر , دکوراسیون مدرن و بی نظیری دارد و پلی که روی آن می باشد زیبایی آن را دوچندان کرده است. اگر مسافران تور استانبول پاییز 94 می خواهند در رستورانی زیبا با چشم اندازی فوق العاده لحظاتی خوب و آرامی را سپری کنند و غذاهای لذیذ و متنوعی را نوش جان کنند حتما به رستوران اولوس 29 استانبول که در زمره بهترین رستوران ها قرار دارد بروند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شما می توانید انواع غذاهای ترکی , بین المللی و غذاهای دریایی را سفارش دهید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید. در تور استانبول مهر 94 از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران اولوس 29

رستوران اولوس 29

رستوران اولوس 29

رستوران اولوس 29

رستوران اولوس 29

رستوران اولوس 29



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران اولوس 29 استانبول, رستوران های استانبول , بهترین رستوران های استانبول , رستوران های ارزان استانبول , رستوران های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل چراغان کمپنسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول با خدمات بي نظير خود پذيراي مهمانان ميباشد. محیط مطبوع این هتل 5 ستاره تفریحی، میهمانان را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان قرار داده است.ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرندموقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. در تور استانبول مهر 94 میتوانید از این هتل استفاده کنید.

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد.کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی میکنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.اين هتل داراي 313 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

رستوران چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

اتاق های چراغان پالاس کمپینسکی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آمیرا استانبول

موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی میکنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. در تور استانبول پاییز 94میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

این بوتیک هتلِ تازه ‌تأسیس و خوش‌ساخت، راحتی و آسایش را برای تمام مهمانان‌اش فراهم می‌کند. یک مرکز تجاری لوکس در هتل قرار دارد و دسترسی به اینترنت بی‌سیم، پارکینگ با خدمه، پایه‌ی گوشی آیفون (iPhone) و کتابخانه‌ای با مجموعه‌ای غنی از کتاب‌های دستچین شده از امکانات این هتل است. اگر تمام این‌ها برای انتخاب هتل کافی نیست، بد نیست بدانید که یک رستوران و تراس هم روی بام با چشم‌اندازی دیدنی در اختیارتان است. مجموعه‌ی ورزشی هتل هم با سالن بدنسازی، جکوزی، سونا و خدمات ماساژ (و البته همه با پرداخت هزینه‌ی اضافی) پذیرای مهمانان خواهد بود. در تور استانبول مهر 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل آمیرا استانبول

هتل آمیرا استانبول

هتل آمیرا استانبول

اتاق های هتل آمیرا استانبول

هتل آمیرا استانبول

رستوران هتل آمیرا استانبول

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آمیرا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مراکز خرید استانبول

 

مرکز خرید پرفیلو استانبول

 

مرکز خرید پرفیلو استانبول در سال ۱۹۹۸ در استانبول تاسیس گردید که در حال حاضر وسعت این مرکز خرید چند برابر شده است. مرکز خرید پرفیلو استانبول امکانات خرید و هنری و فرهنگی ویژه ای را تدارک دیده است و برنامه های مختلفی را در این زمینه ها برای بازدیدکنندگان برگزار می کند. در این مرکز خرید همایشهای رایگان در زمینه پزشکی و علمی , برنامه های آموزشی , نقاشی  و دیگر برنامه های تفریحی را تدارک دیده است. در تور استانبول مهر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

این مرکز خرید دارای هفت سالن سینما , 16 سالن بیلیارد , 209 فروشگاه , پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا , 3 سالن تاتر , سالنهای ورزشی سرپوشیده , زمین بازی ویژه کودکان و استخر را در این مجموعه فراهم کرده است. در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 

 

 

 


 

مرکز خرید هیستوریا استانبول

 

markaz kharid historia istanbul

 

مرکز خرید هیستوریا استانبول , مرکز خرید پرطرفدار و معروف شهر استانبول در ناحیه فتیح و به مسجد سلطان احمد بسیار نزدیک و به راحتی میتوانید به این مسجد دسترسی داشته باشید که شامل  هفتادو پنج رستوران و فروشگاه در شش طبقه می باشد. طبقه های اول تا سوم قسمت مرکزی مد لباس برای آقایان و خانم ها می باشد که بیشتر مارکهای معروف لباس و پوشاک در مراکز فروشگاهی خودشان لباسهایی با مد روز برای خریداران ارائه کرده اند . در تور استانبول پاییز 94میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. در فروشگاه طبقه همکف هم از انواع مختلف مبلمان و وسایل منزل و انواع لوازم خانگی را دیدن کنید. در زمان دیدن از فروشگاه در هنگام غذا و ناهار میتوانید از رستوران فروشگاه که مارکهای مختلف رستورانها را در خود دارد استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ رستورانها لذت ببرید.در تور استانبول مهر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران بیتی در استانبول

 

این رستوران دارای رتبه 9 از ده هزار رستوران ثبت شده استانبول را دارا می باشد.این رستوران جایزه بهترین رستوران سال 2012 را از آن خود کرده است.این رستوران مکان بسیار مناسبی برای قرارهای خانوادگی , کاری و سایر قرارهای مورد علاقه مسافرین می باشد.مسافرین میتوانند در این رستوران از صبح تا شام از سرویسهای مختلف آن برای صبحانه نهار و شام استفاده کنند.سرویسهای ویژه این رستوران قیمتی حدود 25 الی 100 دلار را در بر میگیرد. در تور استانبول مهر 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

 

رستوران بیتی در استانبول

 

رستوران بیتی در استانبول

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران بیتی در استانبول, رستوران های استانبول , بهترین رستوران های استانبول , رستوران های ارزان استانبول , رستوران های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران چانگا استانبول

رستوران چانگا استانبول در سال 2007 برنده بهترین جایزه شد. از نمای بیرونی و داخلی رستوران چانگا استانبول اکثر اوقات بر روی مجلات استفاده می شود . این رستوران زیبا در نزدیکی میدان تقسیم در مجتمع هنرهای معاصر 1903 قرار گرفته است که با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و ترکیبی در فضایی دلنشین آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور استانبول شهریور 94  می باشد . این رستوران بسیار مناسب برای استراحت و آرامش می باشد.

رستوران چانگا استانبول

رستوران چانگا استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران چانگا استانبول , رستوران های استانبول , بهترین رستوران های استانبول , رستوران های ارزان استانبول , رستوران های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک گلهانه استانبول یکی از قدیمی ترین و از بزرگترین پارکهای شهر در تور استانبول تابستان 94 است که نام آن از کلمه فارسی گلخانه گرفته شده است.در زمان عثمانی پارک گلهانه قسمتی از باغ های محوطه قصر توپکاپی بوده است. گل های رز و لاله این پارک بسیار زیبا هستند و نام گلخانه نیز به این علت به این پارک داده شده است.اولین مجسمه اتاتورک در سال 1925 سون گاتس و موزه تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام در این پارک قرار دارند.این موزه در سال 2008 توسط نخست وزیر ترکیه افتتاح شد و تعداد 140 مدل از اختراعات دانشمندان اسلامی در زمینه علوم مختلف در آن به نمایش گذاشته شده ست و محیطی زیبا برای گذراندن اوقات فراغت خانواده ها و مسافرین تور استانبول مرداد 94 ایجاد کرده است.

 

 

پارک گلهانه در استانبول

 

 

پارک گلهانه در استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک گلهانه در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

یکی از رستوران های معروف استانبول ، رستوران Kiyi است .  رستوران Kiyi استانبول از سال ۱۹۶۴ مشغول فعالیت و ارائه لذیذ ترین غذاها در محیطی دنج و راحت به گردشگران تور استانبول تیر 94 می باشد . این رستوران محبوب ترین رستوران دریایی استانبول به شمار می رود . طراحی داخلی آن به همراه نقاشی های بومی روی دیوار فضای دلنشینی ایجاد کرده است .

 

رستوران کی یی استانبول

 

رستوران کی یی استانبول

 

رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کی یی استانبول, رستوران های استانبول , بهترین رستوران های استانبول , رستوران های ارزان استانبول , رستوران های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل ددمان استانبول

هتل ددمان استانبول در منطقه تجاری و اداری اصلی استانبول واقع است و همچنین دسترسی را به نقاط اصلی شهر برای مسافرین تور استانبول تیر 94 آسان کرده است.همچنین عصرها می توانید از شام لذیذ رستوران این هتل غذا و بعد از آن در بارها از نوشیدنی های متنوع آن را سرو کنید.این هتل دارای امکاناتی برای معلولین و اتاق های VIP نیز است. همچنین مجاورت با ایستگاه مترو، موجب شده تا به راحتی به قرارهای کاری خود برسید.مسافرین گرامی تور استانبول ویژه تعطیلات عید فطر 94 ، پس از یک روز طولانی، با ورزش در باشگاه ، خستگی را از خود دور کرده؛ در سونا استراحت کنید ویا در استخربه آبتنی بپردازید. عصرها، رستوران هتل شما را به صرف شام لذیذ فرا میخواند .هر وقت هم که تمایل داشتید؛ به اتاق زیبای خود بازگردید و از تجمل و آرامش آن لذت ببرید.

 

 هتل ددمان استانبول

 

هتل ددمان استانبول

 

هتل ددمان استانبول

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ددمان استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل میم استانبول

هتل مدرن Mim، اخیرا نوسازی شده و در منطقه شیک نشان تاشی Nisantasi، در مجاورت میدان تقسیم و کاخ Dolmabah قرار گرفته است.هتل، اقامت راحتی را به همراه خدمات دوستانه و حرفه ای به میهمانان تور استانبول مرداد 94 ارائه میدهد. جو زنده و شادی در هتل برقرار بوده و نزدیکی آن به ایستگاههای متعدد حمل ونقل عمومی موجب شده تا میهمانان تور استانبول تابستان 94  به راحتی به اقصی نقاط شهر دسترسی داشته باشند.امکانات اداری گسترده ای در اختیار مسافرین کاری قرار گرفته چرا که هتل بین شرکتهای متعدد داخلی و خارجی شناخته شده میباشد.

 

هتل میم استانبول

 

هتل میم استانبول

 

هتل میم استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل میم استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل سینار استانبول

هتل سینار استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود که در مجاورت سواحل دریای مارمارا در یسیلکوی واقع گردیده است هتل سینار در سال 1958 تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون به جهت مهمان نوازی، جوی گرم و صمیمی و خدمات عالی شهرت فراوانی پیدا کرده و لحظات خوشی را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. از امتیازات این هتل وجود انواع مختلف رستوران های مدرن، قدیمی و معروف در اطراف هتل می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی ، ترکی بی نظیر سرو می شود. در چهلمین سالگرد تاسیس این هتل در سال 1998، اتاق های کنفرانس و همایش این هتل به 8 اتاق ارتقاء پیدا کرد. این هتل تور استانبول 94 تا فرودگاه، مرکز تجارت جهانی و مرکز خرید حدود 5 کیلومتر فاصله دارد. ساختمان  اصلی هتل سینار دارای 128 اتاق استاندارد است که مساحت آن حدود 28 متر مربع می باشد. اتاق های با تخت های کویین، رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ می باشند که مناسب با سلیقه میهمانان تور استانبول انتخاب می شوند. تمامی اتاق ها مجهز به به تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، سیستم آلارم، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار و ... می باشند.

از امکانات هتل سینار استانبول می توان به باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، استخر، تراس، صبحانه در اتاق، خدمات فکس و کپی، لاندری، فضای سبز، صندوق امانات، آسانسور، لاندری، اتوکشی ، اینترنت پرسرعت و ... برای آسایش و راحتی شما میهمانان تور استانبول 94 اشاره کرد

هتل سینار استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سینار استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 مرکز خرید کاله استانبول

 مرکز خرید کاله استانبول دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه بزرگ می باشد این مرکز خرید در سال 2007 تاسیس گردید در این مرکز خرید تمامی اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … موجود می باشد و همگی این  فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند. در تور استانبول 94 حتما سری هم به این مرکز خرید بزنید

مرکز خرید کاله استانبول دارای تعداد زیادی رستوران و فست فود می باشد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی را با طعم بی نظیر و قیمت مناسب سرو می کند. در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول فوق العاده خواهد بود و همچنین از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه نیز اشاره کرد.

مرکز خرید کاله استانبول

مرکز خرید کاله استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کاله استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

آبراهه والنس استانبول

آبراهه والنس استانبول یک سیستم آب‌ رسانی عمده برای قسطنطنیه بوده و یک آبراهه رومی می باشد که بیزانسی‌ها و عثمانی ها در گذشته از آن استفاده می کردند. آبگذر والنس در سال 368 میلادی ساخته شد پس از آن چندین بار بازسازی گردید و امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول به شمار می آید. این آبراهه فاصله کمی تا شمال مسجد شاهزاده در استانبول دارد و در حد فاصل دانشگاه و مسجد سلطان احمد قرار گرفته است. این آبگذر از آجر و سنگ ساخته شده و 971 متر طول و حدود 8 متر عرض دارد. این آبراهه نام خود را از امپراطور والنس گرفته است که در قرن چهارم همزمان با اتمام ساخت آن حکومت می کرد.

آبراهه والنس استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: آبراهه والنس استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 هتل آدورا استانبول

هتل آدورا استانبول ( Adora Hotel ) از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود و یکی از ویژگی های متمایز این هتل موقعیت جغرافیایی بی نظیر آن می باشد. اين هتل شامل 15 اتاق مي باشد و تمامی اتاق ها مجهز به سيستم تهويه مطبوع هستند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. در صورت درخواست مسافرین تور استانبول ، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت و در صورتی که میهمانان تمایل داشته باشند خودشان رانندگی کنند هتل با اجاره دادن ماشین این امکان را برایشان فراهم کرده است . کارکنان پذيرش، شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما میهمانان  تور استانبول 94 می باشند. خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل سبب گردیده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تبدیل گردد. ميهمانان تور استانبول 94 ميتوانند در فعاليت هايي نظير ماهيگيري شرکت کنند و در باغ هتل به استراحت بپردازند

هتل آدورا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدورا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آل سیزن استانبول

 

هتل ALL SEASON در سال 2001 افتتاح شده است و دکوراسیون هتل به سبک مدرن می باشد تا بتواند اقامت راحتی را برای مسافرین تور استانبول 94 خود فراهم کند. هتل ALL SEASON در قلب تاریخی استانبول در محله‌ ی فیندیک‌زاده و نزدیک میدان سلطان احمد واقع شده است. به لطف این موقعیت، بیشترین مکان های تاریخی و مشهور استانبول در اطراف هتل ALL SEASON قرار دارد که از هتل تا این مکان ها فقط 15 دقیقه راه است. با پیاده روی به راحتی می توانید از مکان های تاریخی از قبیل مسجد سلطان احمد، حمام CEMBERLITAS، کلیسای CISTERN، SAINT SOPHIA، BEYAZIT، دانشگاه استانبول، بازار بزرگ و ... بازدید نمائید. از امکانات این هتل میتوان به مواردی چون تلویزیون LCD , ماهواره مینی بار , سشوار , حمام , اینترنت رایگان WIRELESS , تهویه مطبوع هوا , تلفن , سونا و سالن ماساژ اشاره کرد.

 

هتل آل سیزن استانبول

 

هتل آل سیزن استانبول

 

هتل آل سیزن استانبول

 

مطالب مرتبط:

هتل آل سیزن استانبول

تور لحظه آخری استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آل سیزن استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول

 

هتل ۵ ستاره اینترکنتیننتال سیلان واقع در قلب شهراستانبول  , یکی از لوکس ترین هتل های استانبول که تنها با چند قدم پیاده روی از این هتل میتوان به میدان تکسیم ، کنوانسیون و مراکز اصلی خرید در استانبول می رسید.میدان تکسیم و خیابان پر جنب و جوش استقلال تنها ۲۵۰ متر با هتل اینترکنتیننتال سیلان فاصله دارد و فاصله ایستگاه مترو تکسیم تا هتل فقط ۵۰ متر است .این هتل لوکس در قسمت جدید شهر، بین بسفر (Bosporus) و منطقه‌ی تجاری قرار گرقته است و فاصله‌ی هتل تا فرودگاه حدود ۳۰ دقیقه است.این هتل دارای یک ساختمان ۲۰ طبقه‌‌ است که در سال ۲۰۰۶ بازسازی شده ودارای ۳۸۰ اتاق است. هتل دارای امکانات و خدمات کاملی مانند لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، چند آسانسور، ۵۰ صندوق امانت، صرافی و همچنین چندین اتاق‌ کنفرانس، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم و اینترنت، ۵ فروشگاه، دکه‌ی روزنامه، آرایشگاه و یک رستوران با تهویه‌ی مطبوع است. در هتل اینترکنتیننتال سیلان زمین بازی برای کودکان وجود دارد و والدین به راحتی می توانند ساعت ها کودک خود را سرگرم کنند و میهمانان می توانند با پرداخت هزینه‌ی اضافی از خدمات و امکانتی مانندسرو غذا در اتاق، خشکشویی و پارکینگ استفاده کنند.رستوران نمونه زعفران نیز ۷ منوی متفاوت و فوق العاده از غذا های ترکی وجهانی را به میهمانان تور استانبول 94 ارائه میدهد میهمانان هتل می توانند از غذاهای بی نظیر ترکی لذت ببرند و از نمای تماشایی رستوران نسبت به شهر استانبول در هنگام صرف غذا استفاده کنند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه‌ای کامل سرو می‌شوند،البته میتوانید ناهار و شام را از منو های متفاوت رستوران انتخاب کنید.در صورتیکه میهمانان نیاز به غذاهای رژیمی و یا غذای خاص داشته باشند می توانند با آشپزخانه‌ی هتل هماهنگ کنند.از دیگر امکانات رفاهی این هتل نیز می توان به استخر روباز, تراس آفتابگیری, استخر آبگرم ویژه, ماساژ,درمان های طبی,سونای سوئدی و حمام بخارهای اصیل ترکی اشاره کرد. رستوران زعفران نیز 7 منوی غذای متفاوت و فوق العاده ارائه میدهد و میهمانان می توانند از غذاهای بین المللی و سنتی ترکی لذت ببرندو ازچشم اندازهای زیبای رستوران نیز بهره ببرند.

هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول

 

هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول

 

هتل بارسیلو اریسین توپکاپی استانبول

 

هتل بارسلو اریسین توپکاپی هتلی پنج ستاره و باشکوه در شهر تاریخی استانبول است که در منطقه فاتح واقع شده است . هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول ساختمانی مدرن داشته و از معماری معاصر بهره برده و به شایستگی از میهمانان تور استانبول 94 پذیرایی می کنند . این هتل لوکس از موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی برخوردار بوده چرا که مهم ترین جاذبه های دیدنی شهر همچون قصر و موزه توپکاپی ، بارار بزرگ استانبول ، مسجد ایاصوفیه و منطقه سلطان احمد فقط ۳ کیلومتر تا ساختمان آن فاصله دارند . هتل بارسلو ارسین توپکاپی مجهز به امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی مدرن بوده ، فضای داخلی آن نیز پیوسته نظافت شده و آراسته است . فرودگاه بین المللی استانبول تا هتل  ۱۰ کیلومتر فاصله دارد .اتاقهای هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول مشتمل بر ۲۵۰ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد که مساحت و چیدمان متنوع آنها متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان طراحی شده و آرامش را برایشان به ارمغان می آورد . در دکوراسیون این اتاق ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده است . پنجره هایی بزرگ ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، میز کار ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، استخر , صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق های پاک ، ضد حساسیت و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ، تنها بخش کوچکی از امکانات موجود در اتاق های زیبای هتل Barcelo Eresin استانبول به شمار می رود .

 

 

هتل بارسیلو اریسین توپکاپی استانبول

 

 

هتل بارسیلو اریسین توپکاپی استانبول

 

هتل بارسیلو اریسین توپکاپی استانبول

 

هتل دبلیو استانبول

هتل پنج ستارهٔ دبلیو در قلب بوسفوس جای دارد که مکانی ایده آل برای کشف و دیدن استانبول است که می‌توان از دسترسی آسان به مراکز مهم شهر استانبول و خیابان های پر جنب جوش شهر لذت برد. مسافرین تور استانبول 94 می توانند با کمی‌ پیاده‌روی از مکان‌های توریستی دیدن کنند.از امکانات هتل دبلیو استانبول دارای 136 اتاق میتوان مواردی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، نگهداری از کودکان، بار، مرکز تجاری، پارک ماشین، قهوه خانه، دربان، آسانسور، امکانات برای مهمانان غیر فعال، خدمات لباس های شسته شده، امکانات ملاقات، حیوانات خانگی مجاز، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، سالن، مغازه ها، منطقه سیگار کشیدن، تور، مرکز تناسب اندام، ماساژ، استخر در فضای باز، اینترنت بی سیم رایگان در مناطق عمومی را نام برد.

 

 

هتل دبلیو استانبول

نمایی از هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول

اتاق هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول

 اتاق هتل دبلیو استانبول

 

مطالب مرتبط:
هتلهای پنج ستاره استانبول

تور لحظه آخری استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

تنگه بسفر استانبول

tange besfer istanbul

 

تنگه بسفر استانبول مکانی است که محیطی مناسب برای قایق رانی آن هم با قایق های سنتی و قدیمی می باشد و در طول سفر میتوانید از این تفریح لذت ببرید. تنگه بسفر استانبول قاره آسیا را از قاره اروپا جدا کرده است. سواحل تنگه بسفر از زمانهای گذشته و حال به گونه ای شکوه امروزی و زیبائی و سادگی گذشته را نشان می دهد. هتل های مدرن و زیبا و ویلاهای چوبی در کنار ساحل با کاخهای زیبا و مرمرین که در نزدیکی دهکده های کوچک ماهیگیری و قلعه های سنگی روستائی قرار دارد به جذابیت این منطقه اضافه کرده است. برای تماشای تنگه بسفر و اطراف آن تنها راه فقط گردش با قایق های سنتی می باشد.با گردش در تنگه بسفر استانبول با قایق که به شکل زیگزاگ حرکت می کند مسافرین تور استانبول 94 میتوانند بیشتر ساحلهای اطراف تنگه بسفر را از نزدیک ببینند. همچنین می توانند برای گردش با قایق در این منطقه از ایستگاه امین انو سوار کشتی بشوند. هزینه گردش با کشتی در این ناحیه زمان 6 شش ساعته آن خیلی مناسب می باشد. میتوانید با استفاده از قایقهای مخصوص برای گردش ، در کنار منطقه خلیج آژانسهای مخصوص برای گشت و سیاحت وجود دارد . تورهای نصف روز شبانه یا روزانه در آژانس وجود دارد.

 

 

tange besfer istanbul

 

مطالب مرتبط:
تنگه بسفر استانبول

تور لحظه آخری استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تنگه بسفر استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 موزه باستان شناسی استانبول

 

muze bastan shenasi

 

ساخت موزه باستان شناسی در سال 1811 میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شد. این بنا در سال 1908 میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد. معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد، طراحی هتل پرا پالاس در استانبول را نیز برعهده داشت. الهام بخش نمای این ساختمان، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که دورن موزه نگهداری می شوند. همچنین این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارند.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  موزه باستانشناسی استانبول در سال 1891 گشایش یافت و از 3 سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است. قسمت ورودی موزه تقریبا هشت دلار می باشد و اکثر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبخ تا 5 عصر برای بازدید مسافرین تور استانبول 94 باز می باشد.

 

موزه باستان شناسی استانبول

 

موزه باستان شناسی استانبول

 

 موزه باستان شناسی استانبول

 
مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه باستان شناسی استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

کلیسای چورا استانبول

 

kelisa chora

 

کلیسای چورا استانبول از اول با هدف کلیسای بیزانسی ساخته شد ولی بعدا به مسجد تبدیل گردید و همینک موزه می باشد . کاشی ها  و موزائیک ها بسیار زیبای کلیسای چورا استانبول ، باقیمانده نمونه هایی از طراحی و سبک هنر بیزانسی در دنیا می باشد . قسمت هایی از کلیسا در سال چهارصد ساخته شده و این روزها ساختمانی که دیده می شود تقریبا در سال 1500 ساخته شده است. کلیسای چورا حدودا در 3 مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار گرفته است.  این موزه استانبول در اکثر روزها به غیر از روزهای چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح  تا 18:30 عصر برای بازدید مسافرین تور استانبول 94 باز می باشد. هزینه ورودی موزه شش دلار آمریکا می باشد .

 

 

کلیسا چورا استانبول

 

کلیسا چورا استانبول

 

مطالب مرتبط:

کلیسا چورا استانبول

تور لحظه آخری استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کلیسای چورا استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول از جمله هتل های 3 ستاره استانبول به شمار می رود، در منطقه آکسارای واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد این هتل تور استانبول 94 درنزدیکی منطقه تاریخی سلطان احمد، توپکاپی و مسجدآبی قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می باشد.

هتل آلفا شامل 40 اتاق می باشد که همگی تمیز و راحت می باشند. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل آلفا ویژگی های یک حمام خصوصی با سشوار را دارا هستند. این سوئیت ها ارائه یک اتاق نشیمن جداگانه و وان حمام را به میهمانان توراستانبول ارائه می دهند.

همچنین هتل آلفا امکانات مختلفی نظیر تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، تلویزیون ، مینی باردراتاقها ، فکس/فتوکپی ، خشکشویی ، سرویس نظافت اتاق ، سرویس نظافت اتاق vip ، تبدیل ارز ، اسانسور  , گاو صندوق , تراس , بار , روزنامه می باشد و رستوران این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامیتوراستانبول می باشد کافه سنتی هتل آلفا نیز مکان بسیار مناسبی برای استراحت و صرف یک فنجان قهوه می باشد

موقعیت هتل:Cerrah Pasa Cad. No 24, Fatih, Aksaray, Turkey



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلفا استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول , هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
این هتل 4 ستاره در مرکز شهر استانبول و نزدیک نمایشگاه واقع شده است این هتل تور استانبول 94 تا میدان تقسیم فقط صد متر فاصله دارد.اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا،دکوراسیون مدرن،حمام لوکس،تلویزیون ال سی دی و اینترنت وای فای رایگان است.هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن ورزشی،2 رستوران،3 کافه ،سونا و کافی شاپ است یکی از کافه ها در لابی هتل است که انواع نوشیدنی ها را به میهمانان توراستانبول ارائه میدهد.و یکی از رستوران های هتل در بام هتل قرار دارد و شب ها دارای برنامه های متنوع برای میهمانان تور استانبول 94 است.هتل سیتی سنتر استانبول در نزدیم خیابان استقلال است و به اماکن تفریحی و مراکز خرید دسترسی راحت دارد.


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی سنتر استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول , هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه استانبول است از این رو گردشگران تور استانبول 94 می تواننند بسیاری از احتیاجات خود را از این مرکز خرید تهییه نمایند و در زمینی به مساحت 500 هزار متر مربع در منطقه بایرام پاشا استانبول بنا شده است.مرکز خرید فروم استانبول بیش از دویست هشتاد مرکز با برندهای معتبر و مشهور مانند IKEA  ، Decathlon و H&M دارد.و همچنین شامل آکواریوم بزرگ استانبول ،موزه یخی،شهربازی های گوناگون ،رستوان و فست فود است و نزدیک به ایستگاه مترو استانبول است به همین جهت دسترسی به این مرکز خرید برای مسافران توراستانبول راحت می باشد

مرکز خرید فروم استانبول

 مرکز خرید فروم استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید مارمارا فروم استانبول , مراکز خرید استانبول , مراکز تجاری استانبول , جاذبه های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد